فودیسا انتخابی برای ناهار سازمانی

طی یک بررسی مشخص شد که کارکنانی که رژیم غذایی ناسالم داشتند، ۶۶ درصد بیشتر از کسانی که به طور منظم محصولات و غلات کامل مصرف می کردند، کاهش بهره وری را گزارش کردند. این یک دلیل قانع کننده برای ارائه ناهار سازمانی است. دلایل دیگری هم وجود دارد به عنوان مثال، ارائه ناهار در دفتر شما به این معنی است که کارمندان برای گرفتن ناهار خود شرکت را ترک نمی کنند.

۱۰/۱۰/۱۴۰۱

ناهار سازمانی یک مسئله مهم برای کارکنان

ناهار سازمانی فودیسا ارائه کننده غذا در تنوع بالا می باشد با ما همراه باشید تا با ویژگی های شگفت انگیز فودیسا بیشتر آشنا شوید. سلامت و تندرستی به یکی از اولویت های اصلی در فرهنگ امروز تبدیل شده است. مردم در میان انتخاب های خود نیاز به گزینه های قابل اعتماد و سالم دارند، در محل کار نیز از این قاعده مستثنی نیست. با فراهم کردن امکان دسترسی به غذاهای با کیفیت و تازه، شرکت شما این خواسته ی مهم افراد سازمان را برآورده می کند. پرداختن به سلامت و تندرستی منجر به کاهش هزینه های درمان و بیمه و کاهش روزهای از مرخصی کارمندان به علت بیماری می شود.
اشخاص حرفه ای برای انتخاب شغل خودشون بیش از پیش توقع ارائه غذای خوب در محل کار خود را دارند. وقتی در امکانات بهترین گزینه های کاری جست و جو کنیم برنامه غذایی ( صبحانه ، ناهار ) منظمی را میبینیم. مخصوصا زمانی که غذا خوب باشد، کارمندان برای اطرافیانشان تعریف می کنند و این خبر خارج از شرکت منتشر می شود.

یکی از عوامل افزایش درآمد شما غذای سازمانی است

طی یک بررسی مشخص شد که کارکنانی که رژیم غذایی ناسالم داشتند، ۶۶ درصد بیشتر از کسانی که به طور منظم محصولات و غلات کامل مصرف می کردند، کاهش بهر هوری را گزارش کردند. این یک دلیل قانع کننده برای ارائه غذاهای سالم به کارمندان است.
اما دلایل دیگری هم دارد به عنوان مثال، ارائه ناهار در دفتر شما به این معنی است که کارمندان برای گرفتن ناهار خود شرکت را ترک نمی کنند. در عوض، آنها در کنار همکاران خود هستند، جایی که می توانند به صورت غیررسمی با هم تعامل داشته باشند، که اغلب بهترین راه برای ایجاد ایده های جدید و نوآورانه است.
این نوع تعامل همچنین باعث ترویج فرهنگ کار مفید می شود و این نوع فرهنگ تعاملی و حمایتی، می تواند مزایای بزرگی برای شما داشته باشد. ارائه مبلغی به پرسنل جهت تهیه ناهار فقط یک مزیت عالی برای کارمندان نیست. بلکه این اتفاق به مجموعه نیز کمک میکند تا بهترین عملکرد خود را داشته باشند.

ویژگی های فودیسا

فودیسا با ظرفیت تولید ۱۰ هزار پرس غذا توانسته جایگاهی مطمئن در عرصه تهیه ناهار سازمانی برای خود پیدا کند. با ما همراه باشید تا ویژگی های منحصر به فرد تهیه غذای فودیسا را برایتان شرح دهیم. اولین ویژگی تامین کننده غذای سازمانی، تنوع غذایی آن است که فودیسا توانسته با ارائه ۸۴ مدل غذا و پنج تنوع انتخاب در روز نسبت به دیگر رقبا برتری داشته باشد. یکی دیگر از ویژگی هایی که تامین کننده غذای سازمانی در تهران باید داشته باشد کیفیت مناسب غذا می باشد.
از مزایای انتخاب ما به عنوان تامین کننده ناهار سازمانی این است که شما می توانید با مناسب ترین قیمت ممکن غذای مورد نظر خود را تهیه کنید. دقت داشته باشید که مناسب بودن قیمت غذاها به منزله پاﻳﻴن بودن کیفیت آنها نیست و کیفیت این غذاها نیز به طور کامل به شما تضمین داده می شود. با هدف جلب رضایت مشتری و ازطرفی جلوگیری ازخستگی کارمندان از مدل غذا ، فودیسا منوی غذایی متنوعی ارائه می دهد و این مورد سبب پوشش غذا های مختف شده است. غذاهای فودیسا شامل (کباب ها، پلویی ها، خورش، خوراک و پک رژیمی) می باشد و این اطمینان خاطر را به شما میدهد که هیچ شرکت تهیه غذای سازمانی توانایی سرو ۱۰ مدل غذا در روز را ندارند.
امکان بازدید از آشپزخانه های فودیسا برای شما عزیزان فراهم شده است تا از میزان نظافت و نحوه کارکرد پرسنل بازدید کنید، همینطور تنوع غذایی ما را از نزدیک بررسی کنید. برای سفارش غذا می توانید با کارشناسان فروش تماس حاصل فرماﻳﻴد.

چرا فودیسا را برای غذای سازمانی خود باید انتخاب کرد

ما در فودیسا با استقرار تیم  qc در آشپزخانه از هرگونه مشکلات احتمالی جلوگیری می کنیم تا مشکلی در غذایی که توسط مشتری میل می شود وجود نداشته باشد. از طرفی خرید مواد اولیه گرم (روزانه) دیگر ویژگی بارز فودیسا است که خیلی از کترینگ ها آن را رعایت نمی کنند.
آنچه می تواند در بحث ارائه ی ناهار سازمانی رضایتمندی بالایی ایجاد کند موارد زیر می باشد :

  • تنوع بالای محصولات و عدم تکرار منوی روزانه
  • تهیه مواد اولیه مرغوب و با کیفیت
  • سرعت در سرویس دهی
  • ارتباط تنگاتگ و گسترده با پرسنل
  • نظرسنجی دوره ای و شنیدن صدای مشتری
  • حفظ بهداشت محیط و بهداشت پرسنل در شرکت

هر شرکت با منوی منحصر به فرد خود

امروزه همه ما حداقل یک وعده غذای روزانه خود را در محل کار صرف می کنیم. به همین دلیل تولید غذای سالم و لذیذ برای شرکت ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. فودیسا با تجربه بسیار بالا و کسب دانش حرفه ای در خصوص ارائه خدمات ناهار سازمانی به شرکت ها و ارگان ها در طول سالیان توانسته است خدمات غذایی سازمانی بسیاری دیگر از شرکت ها را به عهده داشته باشد در طی این مسیر مشکلات و خواسته های پرسنل شرکت های مختلف شنیده شده است و با اعمال تغییرات مناسب توانسته است رضایتمندی بسیار بالایی را ایجاد کند.
آنچه حائز اهمیت است این است که هر شرکت و سازمان برای خود سلیقه و فرهنگ مخصوص غذایی دارد، لذا مجموعه فودیسا با مطالعه دقیق درخواست ها و سلیقه ها، خود را با شرایط آن شرکت منطبق می سازد، در این مدل هر شرکت منوی روزانه منحصر به فرد خود را دارا می باشد.

تجربه پرسنل شرکت های موفق

در عصر ارتباطات از مردم پوشیده نیست که شما با کارکنان خود چگونه رفتار می کنید. اگر بتوانید پرسنل زیر مجموعه خود را با امکانات هیجان انگیز و مفید خوشحال کنید، این اخبار منتشر می شود، در این صورت شما در جذب و حفظ افراد حرفه ای موفق خواهید بود.
در زمان ناهار معمولا شما و کارمندانتان به همان گزینه های قدیمی مانند هفته گذشته دسترسی دارید، و برایتان سوال پیش می آید که کدامشان را برای این هفته تکرار کنید. زمانی که همان غذاهای تکراری هفته به هفته، ماه به ماه و سال به سال استفاده شوند، سخت است که از کار دلسرد نشوید. یک راه عالی برای حل این مشکل این است که یک برنامه ی غذایی متنوع و منظم داشته باشید.

با ناهار سازمانی فودیسا راحتی را تجربه کنید

با ناهار سازمانی فودیسا راحتی را تجربه کنید

فودیسا، انتخاب شروع یک آرامش

مدل سفارش آنلاین و ارائه حسابداری دقیق از سفارشات مشتری مهم ترین ویژگی فودیسا می باشد. شاید برای برخی از شرکت ها، تهیه غذای پرسنل به یک معضل بزرگ تبدیل شود. هر چه تعداد پرسنل شرکت افزایش یابد تامین ناهار مورد نیاز آنها نیز سخت تر خواهد بود.
برخی از عوامل دخیل در سفارش ناهار سازمانی

  • تهیه و طبخ غذا
  • بسته بندی
  • تیم تحویل غذا به شرکت یا سازمان
  • زمان تحویل غذا و …

هر تعداد از این عوامل را نام ببریم شاید به انتها نرسد.
چند نکته در تحویل غذا برای مشتری بسیار اهمیت دارد که عبارتند از :

  • تحویل غذای گرم
  • تحویل به موقع غذا
  • تحویل غذا به تعداد سفارش داده شده
  • پشتیبانی پس از تحویل غذا

هر مشتری در ابتدا و انتهای این سیستم نیاز به پشتیبانی دارد تا بتواند تکیه گاهی برای خود داشته باشد و از زیر فشار و بار روانی پرسنل شرکت خود به دور باشد. معمولا طرف صحبت هر شرکت با تهیه کننده غذای سازمانی یک کارشناس پشیتبانی می باشد که نظارت، انتقادات و پیشنهادات را با کارشناسان فروش در میان می گذارد.

دسته بندی ها